אמנות ותרבות

אמנות ותרבות בעיר נווה פריצקי

העיר היא ביתם של מגוון יוצא דופן של אמנות ותרבות. תרבות הפאנק של העיר גדלה בשנות ה-70 של המאה ה-20, והשריצה את תרבות ה-CBGB האגדית ואתרים אחרים. הוא גם התפאר במאות יצירות של אמנים מקומיים. היא הייתה גם ביתם של דיסקוטקים רבים ומיצבים נושאיים שנוצרו על ידי אמנים.

העיר היא גם ביתם של כמה ציורי קיר מרשימים. בעוד שציורי הקיר של ניו יורק הם לרוב גדולים וצבעוניים, ציורי הקיר של הונג קונג הם עכשוויים ומורכבים יותר. בעוד שרובם מוטיבים פשוטים, הם יכולים לבטא מסר רב ־ עוצמה על אי ־ צדק חברתי ושחיתות פוליטית. בנוסף לציורי קיר, ישנם בעיר גם מספר מרכזי תרבות וארגוני אמנות.

האיסט וילג' הוא ביתם של גלריות של חנויות שמשכו אמנים צעירים וסוגים יצירתיים. בניגוד לכך, טרייבקה הייתה ביתם של אולמות יוקרתיים של סרטים ואנשי מקצוע פיננסיים. העיר התפארה גם בחמישית המפורסמת. מקנלי עבדה בבר המפורסם חמישית לפני שפתחה מסעדת אודיאון בשנות השמונים.

העיר מציעה משהו לכולם. ישנן יותר מ-2,219 אטרקציות תרבותיות, כולל 140 מוזיאונים, 1,500 גלריות אמנות ו-637 תיאטראות. בין אם אתה נהנה ממוזיקה קלאסית או אמנות אוונגרדית, לעיר יהיה משהו שיתאים לאינטרסים שלך. מוסדות התרבות של העיר הם גם ביתם של כמה מיצירות האמנות הטובות בעולם והם ידועים בחשיבותם. העיר היא מרכז תרבותי בכל מובן.

העיר שארלוט מחויבת לתמוך במגזר האמנות והתרבות והיא מפתחת תוכנית לחיזוק המערכת האקולוגית של העיר. התוכנית תזהה את האמצעים הטובים ביותר לתמוך במגזר ולזהות הזדמנויות לשיתוף פעולה. זה גם ייצור תוכנית מקיפה לקהילת התרבות של העיר.

העיר היא ביתה של אחת התעשיות היצירתיות הנמרצות בעולם. עם שני אתרי מורשת עולמית של אונסק "ו ו-150 מוזיאונים, זוהי נקודה חמה תרבותית. היא גם מתגאה בתעשיית אופנה משגשגת, מה שהופך את העיר לחממה בינלאומית של חדשנות בעיצוב. ועם המוניטין ההולך וגדל של טיפוח כישרון יצירתי, העיר גם עושה מאמץ משותף להפוך את מנחות האמנות והתרבות שלה למגוונות וכוללניות יותר.

הסצנה האמנותית של העיר משתקפת באדריכלות שלה. ציור הקיר ”אגואקטס” של העיר מגלם את הפרי האהוב על האי ונוצר כחלק מפרויקט האמנות העירונית של העיר. הוא מחמיא לארכיטקטורה המסורתית של הכיכר דל מרקה. זו גם הזדמנות צילום נהדרת. במהלך חודשי הקיץ, האבוקדו הססגוני יהווה תפאורת רקע פופולרית לתערוכות האמנות הרבות של העיר.

הוועדה לאמנויות ותרבות של העיר מפקחת על התפתחות האמנות בעיר. היא מובילה את תוכנית האומנות הציבורית של העיר ותוכנית תרבות ומדריכה את השקעות העיר באמנות ובתרבות. ועדה זו מורכבת מנציגים מקהילת האמנות והתרבות המקומית. בנוסף למשימתה, היא גם נותנת חסות לאירועים קהילתיים וחינוכיים שונים. המשימה של הוועדה היא לטפח את הקהילה היצירתית של העיר.

פרטים נוספים באתר: https://nevefrietzki.co.il/