תכנון טיולים

תכנון טיול לטוסקנה

אם אתה מתכנן טיול לטוסקנה, יש מספר גורמים שעליך לשקול. ראשית, אתה רוצה להחליט כמה ימים אתה צריך בטוסקנה. בשלב הבא, אתה צריך להחליט על הפעילויות שאתה מתכנן לעשות. הפעילויות בטוסקנה משתנות, ואתם אולי תרצו לתעדף את הטיולים והפעילויות שאתם רוצים לעשות.

מהו החודש הטוב ביותר לבקר בטוסקנה?

אם אתם מתכננים טיול לטוסקנה, התקופה הטובה ביותר בשנה היא בסתיו, מאמצע אוקטובר עד אמצע נובמבר. מזג האוויר נשאר מתון, עם פחות תיירים. זהו הזמן המושלם לבקר במוזיאונים, בעיירות גבעות מימי הביניים ובנופים טוסקניים אייקוניים. אמצע הסתיו הוא גם אידיאלי לטעימות יין וציד כמהין.

דצמבר וינואר הם החודשים הקרים ביותר בשנה. הטמפרטורות יהיו בין 11 ל-3 מעלות צלזיוס, ותצטרך להתאסף. עם זאת, רק לעתים נדירות הטמפרטורות יורדות מתחת לקיפאון, כך שאתה צריך לצפות לשלגים קלים ורק שני עד שלושה סנטימטרים של משקעים. דצמבר הוא גם הזמן בשנה שבו טוסקנים חוגגים את ראש השנה, שנוטה להעלות מחירים. טיסות לטוסקנה יעלו כ-740 דולר, בעוד עלות המגורים הממוצעת היא כ-120 דולר ללילה.

הזמן הטוב ביותר של השנה לבקר בטוסקנה תלוי בהעדפות האישיות שלך. חודשי הקיץ הם העמוסים ביותר, עם טמפרטורות עולות 30degC. המחירים למלונות ומסעדות יהיו גם גבוהים מהרגיל. אוגוסט הוא גם החודש שבו עסקים רבים סוגרים את שעריהם בפני תיירים, אז חשוב לתכנן את הטיול בהתאם. לחלופין, אתה יכול לנסוע לטוסקנה בחודשי הכתף, כאשר הטמפרטורות נוחות יותר וההמון נמוך יותר.

באופן כללי, האביב הוא הזמן הכי נעים לבקר בטוסקנה. במהלך הזמן הזה, אתה תראה פרחים פורחים בשדות וההרים ירוקים עם צבעים תוססים. אתה גם תראה הרבה אנשים בחוץ ובאוויר הפתוח, נהנים מארוחת צהריים וקפה בבתי קפה בחוץ. במהלך האביב, הטמפרטורות יהיו בדרך כלל בין שנות ה-70 וה-80 הנמוכות. עם זאת, האביב יכול להביא כמה מקלחות אביב כך שאתה צריך להיות מוכן לזה.

כמה ימים כדאי צריך בטוסקנה איטליה ?

אם אתה מתכנן טיול לטוסקנה, תצטרך לשקול את מסגרת הזמן שלך. למשל, ייתכן שתצטרך לבקר רק בערים הראשיות, כגון פיזה ופירנצה, או אולי תרצה להאריך מעט את שהותך. בכל מקרה, האזור מציע המון אטרקציות למלא את ימיך.

הדבר החשוב ביותר לזכור בעת תכנון הטיול שלך לטוסקנה הוא שזה לא גן עדן נהיגה. הכבישים צרים וארוזים, והבניינים קרובים זה לזה. אף שלא תזדקק לרכב גדול, כדאי שתשקול מכונית קטנה.

הדרך הטובה ביותר לחוות את טוסקנה היא לצאת למסעות יום מודרכים מאחת הערים. יש סיורים מודרכים רבים זמינים מפירנצה וסיינה שיכול לעזור לך להפיק את המירב מזמנך. בדרך זו, יהיה לך מסלול יעיל יותר ויכול להתמקד בעיר אחת ביום.

אם אתה רוצה לראות הכל באזור אחד, תצטרך לפחות שבעה ימים. אבל אם אתה רוצה לרדת מהשביל המוכה, אתה צריך ללכת לגרוסטו, שהוא נסיעה של שעתיים משם. אתה יכול גם לבקר במונטקטיני, ארזו ומונטפולצ 'אנו. בנוסף לערים הראשיות הללו, תוכלו לבקר באי הסמוך קורסיקה.

כאשר אתה מתכנן טיול לטוסקנה, עליך לשקול את סגנון הנסיעה שלך ואת המטרות האישיות שלך. בעוד אתה יכול לראות את כל הערים הראשיות בשלושה עד ארבעה ימים, ייתכן שתרצה לראות את האזורים הכפריים בנוסף לערים הראשיות. מסלול של 7 או 10 ימים ייתן לך מספיק זמן לראות את האתרים המפורסמים ביותר באזור ולבקר בכמה מאבני החן הנסתרות.

האם יקר לבקר בטוסקנה?

השאלה אם טוסקנה יקרה או לא צריכה להיות השיקול היחיד בעת תכנון טיול לאיטליה. ישנן דרכים רבות ליהנות מיופיו וקסמו של אזור זה מבלי לבזבז הון. אפשרות פופולרית לנוסעים בתקציב היא להישאר באכסניות בכפר. עם זאת, אם אתה לא רוצה להוציא הון, אתה יכול גם לחסוך הרבה כסף על ידי נסיעה עצמאית.

לפני שאתה מתכנן את החופשה שלך, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. עלות החופשה לטוסקנה תלויה בסוג המגורים והפעילויות שתבחר. זה רעיון נהדר לרכוש כרטיסי רכבת לפחות שלושה חודשים מראש. כך תוכל להימנע מהפתעות בלתי צפויות ביום נסיעתך.

יוקר המחיה בטוסקנה נמוך יחסית בהשוואה לחלקים אחרים באיטליה. אזור זה ידוע באיכות החיים הנהדרת שלו ובבתים זולים. סביר להניח שתוציא את רוב כספך על דיור. פירנצה היא המקום היקר ביותר למגורים, אבל העלויות הכלליות עדיין נמוכות יותר מאשר בערים כמו לונדון או ניו יורק. עלויות המכולת גבוהות יותר, אך ניתן להימנע מכך על ־ ידי ביקור בשווקי האיכרים וקניית מזון מקומי.

עלות האוכל בטוסקנה יכולה להשתנות באופן נרחב. עם זאת, עדיין אפשר לאכול בחוץ בטוסקנה בתקציב. בממוצע, ארוחה במסעדה תעלה בסביבות EUR12 לאדם. המחירים במזון מהיר או מזון רחוב בדרך כלל גבוהים יותר מאשר במסעדות בישיבה.

פרטים נוספים באתר: תכנון טיול לטוסקנה: סלקטד